Teimme asiakastyytyväisyyskyselyn asiakaskunnallemme syyskuussa 2019. Kyselyn tulokset osoittivat, että palvelumme laatu on parantunut entisestään viime vuotisesta NPS=80 tuloksesta.

Kyselyn tulos osoitti myös selkeitä kehityskohteita, joihin tartuimme jo vuoden 2019 loppupuolella kehittämällä toimintaamme. Tyytyväisyys kokonaisuudessaan palveluihimme oli tasolla 9,1. Korkeimmat pisteet saimme henkilöstön asiantuntemuksesta 9,4. Selkeimmin kehitystä vaatii työmäärän ja kustannusten arviointi pisteillä 8,8. Näissä arvioinneissa käytettiin asteikkoa 4-10.

Kysymykseen “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme vastaaviin tehtäviin” saimme keskiarvon 9,25 asteikolla (0-10).

FIXULUX Oy:n Net Promoter Score (NPS) on vuonna 2019 87,5. Net Promoter Score -menetelmä perustuu edellä mainittuun kysymykseen, joka ennustaa asiakkaan todennäköisyyttä ostaa uudelleen ja suositella muille.

Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! Saamamme tieto on arvokasta, kun kehitämme toimintaamme. Tavoitteenamme on saavuttaa toimialamme korkein asiakastyytyväisyys.