Teimme asiakastyytyväisyyskyselyn asiakaskunnallemme syyskuussa 2023. Kyselyn tulokset osoittivat, että palvelumme laatu on parantunut viimevuotiseen NPS=91 tulokseen verrattaessa. Kyselyyn osallistui 50 % kyselyyn kutsutuista asiakkaista.
Tämän vuoden kyselyn perusteella tyytyväisyys kokonaisuudessaan palveluihimme oli tasolla 9,3. Korkeimmat pisteet saimme aikataulujen pitävyydestä 9,5. Selkeimmin kehitystä vaatii tarjouksen ja myyntivaiheen toiminnan laatu pisteillä 9,0. Näissä arvioinneissa käytettiin asteikkoa 4–10.
Kysymykseen “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme vastaaviin tehtäviin” saimme keskiarvon 9,4 asteikolla (0–10).
FIXULUX Oy:n Net Promoter Score (NPS) on vuonna 2023 on tasan 100. Net Promoter Score -menetelmä perustuu edellä mainittuun kysymykseen, joka ennustaa asiakkaan todennäköisyyttä ostaa uudelleen ja suositella muille.
Sanallisena palautteena saimme mm. seuraavia kommentteja ”Kiitos hyvästä yhteistyöstä”, ”Hyvää työtä”, ”Kiitos” ja ”Tosi saumatonta ja joustavaa toimintaa”.
Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! Kyselystä saamamme tieto on arvokasta, kun kehitämme toimintaamme. Tavoitteenamme on saavuttaa toimialamme korkein asiakastyytyväisyys ja olemmekin nyt jo todella korkealla tasolla! Kehitystyö ei kuitenkaan pääty tähän ja haluamme lunastaa lupauksemme hyvästä asiakaspalvelusta jatkossakin.