Teimme asiakastyytyväisyyskyselyn asiakaskunnallemme lokakuussa 2020. Kyselyn tulokset osoittivat, että palvelumme laatu on parantunut entisestään viime vuotisesta NPS=87,5 tuloksesta merkittävästi.
Tämän vuoden kyselyn perusteella tyytyväisyys kokonaisuudessaan palveluihimme oli tasolla 9,5. Korkeimmat pisteet saimme aikataulujen pitävyydestä 9,7. Selkeimmin kehitystä vaatii toimitettujen dokumenttien laatu pisteillä 9,3. Näissä arvioinneissa käytettiin asteikkoa 4-10.
Kysymykseen “Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme vastaaviin tehtäviin” saimme keskiarvon 9,5 asteikolla (0-10).
FIXULUX Oy:n Net Promoter Score (NPS) on vuonna 2020 on tasan 100. Net Promoter Score -menetelmä perustuu edellä mainittuun kysymykseen, joka ennustaa asiakkaan todennäköisyyttä ostaa uudelleen ja suositella muille.
Suuret kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! Saamamme tieto on arvokasta, kun kehitämme toimintaamme. Tavoitteenamme on saavuttaa toimialamme korkein asiakastyytyväisyys ja olemmekin nyt jo todella korkealla tasolla! Kehitystyö ei kuitenkaan pääty tähän ja haluamme lunastaa lupauksemme hyvästä asiakaspalvelusta myös jatkossa.